Friday 14 October 2011

bila berukhwah kerana-Nya =)

sahabat adalah dalam suka dan duka..
tak pernah mengeluh bila ada bersama..
tak pernah mengutuk walau banyak buruknya..
menererima kelemahan dengan hati terbuka..
sentiasa menyebut kebaikan sahabatnya..
sahabat sejati sahabat yang berjaya..
berjaya dengan menyentuh jiwa sahabatnya..
membawa sahabat itu mendekati Maha Esa..
tidak pernah kenal erti putus asa..




terasa diri ini cukup bertuah kerana dikelilingi sahabat-sahabat yang sangat baik..membantu saat diri ni lemah, menyokong saat diri ini memerlukan..always be there when i need someone to talk to..i may not be a good friend to you..but, you are really a very good friend to me..

sahabatku,
terima kasih kerana sering membantu..setakat ini aku masih lagi kuat untuk menerima segalanya..terima kasih kerana menyokong aku..tak mampu aku nak membalasnya..mujahadah perlu kuat kan.? =)

kadang-kadang terasa sedikit letih dengan semua benda..terasa seperti mahukan sedikit rehat..pernah terfikir untuk terus berhenti dari segalanya..tapi apabila melihat dirimu yang terus berjuang di jalan-Nya, aku mendapat kekuatan itu kembali..tugas sahabat adalah membawa sahabatnya dekat dengan Allah kan.? you did a good work beb..congrats =)

sahabatku,
terlalu banyak untuk aku katakan..terlampau banyak untuk aku ceritakan kebaikanmu..hinggakan aku tak tahu bagaimana mahu menyusun segala bicara..by the way, thanks for being such a wonderful friend..sorry for not being a good friend Y.Y

tak banyak yang aku boleh buat..hope post ni ok walaupun tak mahal ^^v


thanks for being such great friends ~
- Amirah binti Asri
- Zahhar Nisa' binti Azman



bingkisan hati : carilah walau 1 sahabat..kerana 1 sahabat jauh lebih berharga dari 1000 kawan =)


3 comments:

  1. Selamat berukhuwwah hingga ke syurga dik ^_^
    Ukhuwwah itu indah bila bertemu dan berpisah keranaNya..

    ReplyDelete
  2. hailaaa macam mana aku boleh lambat baca entry ni.. cehh.. bangga jap.. ahaks

    kebaikan sahabat bukan untuk dicerita dijaja kesana kemari, tapi cukuplah dikenang dalam du'a yang membawa ke syurga hakiki..

    salam mujahidah buat sahabat tersayang, shahida..

    GOT LINK TO SHARE WITH YOU..
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=288979051131604&set=a.168083329887844.41614.162729517089892&type=1&theater

    ReplyDelete